Hallen egner seg godt til utstillinger, stevner og andre arrangementer da underlaget er godt og været aldri er noe problem!

Om vinteren holder hallen en temperatur på ca 15 grader og om sommeren er det ofte svalere i hallen enn ute, da vi har skyggeanlegg og lufting i tillegg til at huset er kalket, noe som reflekterer solen bort.

Vi har over 100 stoler tilgjengelig og 8 store bord. Vi har også stenger til å sette opp ringbånd med.

Parkeringsplassen ute er stor nok til minst 100 biler, men vi anbefaler parkeringsvakter ved store arrangement for best utnyttelse av plassen.

Utstyrsbutikken og kiosken er alltid åpen når det er mye aktivitet i hallen og det er ikke lov å drive med eget salg. Det er helt greit klubber tar betalt for parkering, katalog og loddsalg.

Det er to toaletter på stedet som alltid er åpne.

Vi har plass til bobiler og man kan komme dagen i forveien. Pris per døgn: 200,- inkl. strøm  For plassering og betaling ring: 90136007.

Pris for leie av hallen 1 dag er 550,- per del for 3 timer. Dvs. hele hallen 09.00-18.00 er 4950,-
Pris for hallen en hel helg fra lørdag 09.00 til søndag 21.00 er 7900,- Evt. Leie av agilityutstyr kommer i tillegg.
Det er mulig å leie utebane med gress etter avtale. Pris 1900,- per dag (09.00-21.00).

Støvsuging (hundehår, godbiter, o.l.) inngår ikke i leieprisen. Støvsuger står tilgjengelig for arrangør. Om man ikke ønsker å ta jobben selv, kommer et tillegg på kr 1000,-

Vi åpner hallen tidligere enn 09.00 etter avtale og leietaker kan få nøkkel om det er et todagers arrangement (mot et tillegg i prisen).

Hvis man ønsker å rigge kvelden i forveien må man booke tid til dette gjennom bookingsystemet på nettsiden vår.

Alt av søppel, flasker o.l. skal ryddes bort. Eventuell papp skal flatpakkes før det kastes i konteinerne (merket restavfall eller papp) utenfor kortsiden av hallen.
Hvis dette ikke etterfølges vil det komme et tilleggsgebyr for opprydding på 500,-

Det er ikke ønskelig at hundene tisser i eller på hallen (eller andre bygg) og vi oppfordrer arrangør til å formidle dette til deltakerne på arrangementet.

For planlegging av bemanning i kiosken ønsker vi å få tilsendt antall påmeldinger etter at fristen har gått ut, samt et program om det finnes.
Kiosken åpner kl 10.00 hvis ikke annet blir avtalt. Etter behov åpner vi 09.00.

 


For booking følg denne linken for å leie hall. Ved eventuelle spørsmål send oss en e-post til