Utstilling og arrangement

Hallen egner seg godt til utstillinger, stevner og andre arrangementer da underlaget er godt og været aldri er noe problem!

Fasiliteter

Parkeringsplassen ute er stor nok til 100 biler, men krever parkeringsvakter ved så store arrangementer for best utnyttelse av plassen.

Det er to toaletter på stedet som alltid er åpne.

Vi har over 100 stoler tilgjengelig og 8 store bord. Vi har også stenger å sette opp ringbånd med.

Utstyrsbutikken og kiosken er alltid åpen når det er mye aktivitet i hallen. Det er ikke lov å drive eget salg av mat eller varer i hallen. Det er helt greit at klubber tar betalt for parkering, katalog og loddsalg.

Vi har plass til bobiler og man kan komme dagen i forveien. Pris per dag: 250,- inkl strøm. For plassering og betaling ring: 90 13 60 07.

 

Om vinteren holder hallen en temperatur på ca 12 grader og om sommeren er det ofte svalere i hallen enn ute. Dette får vi til med skyggeanlegg og lufting, i tillegg til at huset er kalket – noe som reflekterer solen bort.

 

 

agilitykurs drammen

Pris og betingelser for leie av hallen

Pris for leie av hallen 1 dag:
650,- pr del for 3 timer. Dvs. hele hallen kl 09-18 koster 5850,-

Pris for hallen en hel helg
(Fra lørdag kl. 09 til søndag kl. 21):
9900,-

Evt. Leie av agilityutstyr kommer i tillegg.

Det er mulig å leie utebane med gress etter avtale. Les mer her.
Pris 1900,- per dag (09-21). 

Alt av søppel, flasker osv. skal ryddes bort. Eventuell papp flatpakkes før det kastes i containere (merket restavfall eller papp) utenfor kortsiden av hallen. Hvis dette ikke etterfølges vil det komme et tilleggsgebyr for opprydding på 500,-

Støvsuging (hundehår, godbiter, osv.) inngår ikke i leieprisen. Støvsuger står tilgjengelig for arrangører. Om man ikke ønsker å ta jobben selv, kommer et tillegg på kr 1000,-

Vi åpner hallen tidligere enn 09.00 etter avtale med et tillegg i prisen.

Hvis man ønsker å rigge kvelden i forveien må man booke tid til dette gjennom bookingsystemet på nettsiden vår.

Kiosken åpner kl 10.00 hvis ikke annet blir avtalt. Etter behov åpner vi 09.00.

For planlegging av bemanning i kiosken ønsker vi å få tilsendt antall påmeldinger etter at fristen har gått ut, samt et program om det finnes.

Det er ikke ønskelig at hundene tisser i eller på hallen (eller andre bygg) og vi oppfordrer arrangørene til å formidle dette til deltakerne på arrangementet.